"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 1 stycznia 2023

noworoczne...

                                bieganie niczym wielkanocne, bo *na krótko* hi,hi... Swoją drogą nie wiem czemu wszyscy mi się tak przyglądali he,he... Przecież na termometrze +15℃ i słonko na niebie, czyli aura wiosenna:)
Powiadają "Na Nowy Rok na barani skok" i proszę dzień jest już dłuższy o 5 minut:))
Pierwsza dyszka w tym roku! Żeby wyszła... jak nigdy trochę dolatałem pod hotelem hi,hi... 
Było rewelacyjnie! Odwiedziłem "Bałyk", Lisiniec, Bialską, parki podjasnogórskie. To znaczy ulubione miejsca do biegania. Nóżka *podawała* chociaż wczoraj na dwa razy wylatałem dwunastkę.
Pierwsze dziesięć kilometrów pierwszego stycznia, tego tygodnia, miesiąca i roku 2023. A teraz pierwsze piwo na dobry początek. Na ten Nowy Rok!
Gwoli sprawiedliwości nieco podsumowania starego roku:
270 treningów, 219 biegowych, 2311 kilometrów biegiem i 823 wymaszerowane. Ogółem 254 godziny biegania.

Cytat dnia:

„Kochać dru­giego człowieka oz­nacza wielką pracę nad sobą.”  Jan Twardowski

Przysłowia:

  • „Na Nowy Rok przybywa dnia na barani skok”
  • „Na szczęście, na zdrowie, na ten Nowy Rok, aby Was nie bolała głowa ani bok”
  • „Gdy na Nowy Rok plucha, ze żniwem też będzie pokuta”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13