"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 3 stycznia 2023

Jacuś...

                  zawsze mówił do mnie Tomcio:)) Chociaż dzieliła nas taka różnica wieku, że gdy ja byłem pełnoletni to On z drabiną chodził na truskawki;) W Nowy Rok po fajnym bieganiu *jak grom z jasnego nieba* pojawiła się wiadomość: Jacek Chudy nie żyje:( Do tej pory nie mogę uwierzyć w to co się stało... Często dzwonił do mnie, aby się wygadać, wyżalić... Czemu teraz nie zadzwoniłeś Jacuś?
W necie, na fejsie mnóstwo jest wpisów ludzi, Którzy Go znali. A Kto Go nie znał! Poznaliśmy się 2006 roku kiedy zaczynał propagować bieganie i zachęcać lokalną społeczność do wspólnego biegania. Mógłbym 
książkę napisać o Jacku, ale nie potrafię pisać o Nim w czasie przeszłym:( Smutek, żal, ból, przygnębienie... Bardzo przeżywam Jego przedwczesne odejście i wciąż myślę czemu TAKI CZŁOWIEK musiał już przejść do wieczności? Jedna z Jego znajomych w komentarzu napisała: *Jacu coś Ty narobił?*
Dzisiejszą trzynastkę dedykuję *Wąskiemu*, bo bieganie to nie tylko szybsze przebieranie nogami. To nasza wspólna pasja i styl życia. Bogu zaś ofiarowuję modlitwę w intencji śp. Jacka, aby przyjął Go swojego królestwa. Gdzie będzie mógł biegać z Innymi niebiańskie maratony.
Myślę, że dziś duchem biegaliśmy razem. 

Cytat dnia:
„Proszę, nie bierz życia zbyt poważnie -- na pewno nie wyjdziesz z niego żywy.” - Elbert Hubbard

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13