"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 6 stycznia 2023

królowało...

                                   się kiedyś hi,hi... 2016 rok z przypomnienia na  fejsie;)
Dzisiaj siedem lat później niestety aura nie zimowa:( Temperatura otoczenia +3 i podobna wody w "Adriatyku".
Cóż i tak było rewelacyjnie:)) Tym bardziej, że spotkałem przesympatyczną Jolę i Grzegorza, Których nie chwaląc się wprowadziłem kiedyś do przerębli:) Na tym nie koniec farta, bo jeszcze załapałem się na mała sesyjkę foto w wykonaniu Marka he,he... Dzięki!!!
Z buta tyle co dobieg tam i z powrotem, czyli cztery kilometry. Krótko, ale taki był plan;)

Przysłowia:

  • „Gdy trzech Króli mrozem trzyma będzie jeszcze długa zima”
  • „Na Trzech Króli słońce świeci wiosna do nas pędem leci”

Cytat dnia:

„Kiedy człowiek jest młody, próbuje wyprzedzić świat. Potem zaledwie dotrzymuje mu kroku, aż wreszcie zaczyna być przez świat wyprzedzany.” Sławomir Mrożek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13