"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 22 czerwca 2022

nawet...

                           nie wiedziałem. Nieświadomie he,he... uczciłem Dzień Kultury Fizycznej dwunastokilometrowym biegiem:)
Dzisiaj udało się zrobić poranny jogging:)) Zanim jeszcze słoneczko zaczęło przygrzewać na ful. Temperatura około dwudziestki na plusie, więc o chłodzie można tylko pomarzyć. Jednak chmury przesłaniające co rusz słońce pozwalały na chwile ulgi. Pierwsze bieganie tego lata i myślę o wczesno porannym dreptaniu, ale jakoś nie mogę się zwlec z wyrka o piątej:(
Bardzo fajnie mi się tuptało pomalutku i starannie;)
 
Cytat dnia: 
„W życiu chodzi o więcej, niż tylko o zwiększanie jego szybkości.” - Mahatma Gandhi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13