"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 23 czerwca 2022

od rana...

                           życzenia z okazji Dnia Ojca:)) więc choć miałem dziś nie biegać to pomyślałem, że przed dalszym świętowaniem pasowałoby uczcić święto bieganiem he,he...Poleciałem na "Bałtyk" i popętelkowałem co nieco wokół glinianek;) na zakończenie zrobiłem pięć przebieżek i w te pędy do obowiązków. W sumie wyszła fajna jedenastka
Po obiedzie kolejne życzonka od Dzieciaków i po południu najlepszy *prezent* wspólne spotkanie w towarzystwie naszych Dzieci i Wnusi:) To był fantastyczny dzionek! 
Cieszę się z wyjścia rano, bo jednak poranne *ładowanie akumulatorów* jest dobrym początkiem całego dnia. 

Przysłowia:

  • „W dniu Wandy gdy słonko bezchmurnie zachodzi, święty Jan (24.06) pogodą rolników nagrodzi”
  • „Wanda z Janem (24.06) wianki puszczają po wodzie i wspólnie radzą o żniwnej pogodzie”

Cytat dnia:

„Czucie i wiara silniej mówi do mnie, niż mędrca szkiełko i oko.”  Adam Mickiewicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13