"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 9 kwietnia 2022

w ginącym...

lesie polatałem dzisiaj:( Błyskawicznie leci wycinka Lasku Wilka:( 
Kapitalna miejscówka na bieganie. Blisko centrum miasta. Masakra!
Ostatnio jestem co tydzień i za każdym razem jestem zaskoczony tempem niszczenia tego do niedawna dziewiczego terenu. Szkoda! Pewnie zaraz jakieś dewelopery postawią kolejne bloki:(
Aleja Brzozowa, bialskie pola i właśnie ten lasek to bardzo urokliwa okolica zarówno zimą, jesienią, a zwłaszcza wiosną.
Dzisiaj czwórka "z hakiem", a potem dziesięć stumetrowych przebieżek:) *Latało* mi się te szybkie odcinki rewelacyjne. Średnio po cztery minuty z sekundami na kilometr:))
Później powrót z przystankiem na siłowni plenerowej przy Bialskiej. Trochę wygibasów he,he... i... na kolacje;) Wcześniej jednak zarobienie drożdżówki.
„Różnica pomiędzy sukcesem a porażką leży zazwyczaj w niepoddawaniu się." - Walt Disney

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13