"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 29 kwietnia 2022

obiad...

                       potem *walka* z wymianą stojącej baterii zlewozmywakowej he,he... W szafce pod zlewem bojler, rurki, syfon i dna komór, więc przykręcenie baterii z wężykami to prawdziwa ekwilibrystyka;) 
Po robocie szybko w buty biegowe i hajda na stałą przydomową trasę dla odparowania hi,hi...
Wzięło mnie na modyfikacje, a nawet wariacje;) i wylatałem trzynaście kilometrów:) Biegło mi się fajnie i lekko. Specjalnie zwalniałem kiedy przyśpieszałem ni z tego ni z owego, bo to przecież nie zawody tylko trening. Ostatnio cały czas coś mnie pogania, a ja zaciągam *ręczny hamulec*. Na napieranie przyjdzie czas za dwa tygodnie! Chociaż już dziś przez kilkaset metrów z jednym młodym się trochę pościgałem;)
Cytat dnia: „Bądź wyrozumiały, ponieważ każdy człowiek toczy ciężką walkę.”  John Watson

Przysłowia:

  • „Na świętego Augustyna orka dobrze się poczyna”
  • „Na św. Piotr suchy dzień, suche lato, sucha jesień”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13