"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 2 maja 2022

z flagą...

                            biało czerwoną przez miasto pobiegłem dzisiaj dla uczczenia Święta Flagi.
Trochę mnie poniosło he,he... i nabiegałem prawie osiemnaście kilometrów:)
Podobnie jak w Dniu Niepodległości spotkały mnie wyrazy sympatii ze strony zarówno przechodniów jak i kierowców. 11 listopada jest dniem wolnym od pracy, więc na mieście ludzi jest o wiele mniej niż dziś, bo to normalny dzień pracy.
Biegło mi się rewelacyjnie! 
Pierwsze kilometry w maju. Na otwarcie nowego tygodnia i miesiąca. Na dwanaście dni przed połówką w Białymstoku.
W kwietniu 205 kilometrów w siedemnastu wyjściach. Do tego siedemdziesiąt osiem wychodzonych i cztery cotygodniowe gimnastyki.

Cytat dnia: 
"

Ojczyznę kocha się nie dlatego, że wielka, ale dlatego, że własna.

" - 
Seneka Młodszy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13