"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 10 września 2021

w domu...

                    niby najlepiej, niż wszędzie indziej, ale nad morzem i w górach biega mi się najlepiej he,he... Uwielbiam poranne bieganie na bosaka po morzu:)) Chociaż w Zakopcu było też super! Mam wrażenie jakby u nas było gęściejsze powietrze hi,hi... Trudniej się oddycha i nawet z górki jest pod górę.  Może jak z tą zawartością cukru w cukrze w Czewie jest mniej tlenu w powietrzu? W górach hasało mi się rewelacyjnie! Nóżka podawała, a tutaj tuptam jak uwiązany;) Cóż jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma.
Dziś po południu na "starych śmieciach" czyt. w domu na stałej trasie zrobiłem jedenaście kilometrów.
Z drugiej strony nie ważne gdzie, nie ważne jak, byle można tylko szybciej poprzebierać nogami;) Po wczorajszej gimnastyce przyznaję trochę byłem obolały he,he... Aura letnia. Słoneczko świeci ostro. Na termometrze po południu dwadzieścia pięć stopni na plusie. Oj marzy mi się już morsowanko. Takie prawdziwe w lodowej przerębli:))

„Gdybyś zdał(a) sobie sprawę jaką moc mają twoje myśli, nigdy nie pozwolił(a)byś sobie na jedną negatywną myśl.” - Mildred Norman

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13