"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 12 września 2021

zrobiłem...

                               sobie dzisiaj niedzielną wycieczkę;) Wczoraj do wnusi i z powrotem wymaszerowałem sześć kilometrów. Po kawie z MLP spacerek i kolejne cztery kilometry. Pod wieczór miałem wyjść pobiegać, ale czułem się jakiś słabo silny he,he... (może po zmianie klimatu;) Odpuściłem, więc zakładając, że dziś pobiegam za wczoraj;) 
Ruszyłem na około w Kierunku Bialskiej. Potem Aleja Brzozowa, Buffalo, Lasek Wilka i bialskie pola. Powrót Zakopiańską i ponownie na około przez Jasnogórskie Błonia. W sumie prawie piętnaście kilometrów:)
Fajna trasa tylko jak dla mnie zbyt gorąco:( Ponad dwadzieścia kresek powyżej zera na termometrze. Ale fajnie było! Spotkałem trzy sympatyczne, uśmiechnięte biegaczki:))
Ciekawe widzę nieraz biegaczy i biegaczki w czasie bieganie lub chodzenia, Którzy mają miny jakby biegli za karę:( Spuszczone głowy, posępny wyraz twarzy i niekiedy tak upodleni jakby mieli za chwilę zejść:( Dlatego cieszyło mnie, że napotkane dziewczyny uśmiechały się i machały na powitanie. Miło spotkać ludzi, Którzy emanują radością z szybszego przebierania nogami.

Cytat dnia:
„Celem nie jest bycie lepszym od kogoś innego, lecz bycie lepszym od tego, kim samemu było się wcześniej.” -  Dalajlama XIV

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13