"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 7 sierpnia 2021

za Adamem...

                           poleciałem dzisiaj;) Wczoraj przeleciałem osiemnastkę he,he... Dzisiaj zrobiłem dychę i jak wróciłem zobaczyłem, że wcześniej Adam też przebiegł dyszkę. Tyle, że szybszą niż ja żółwik hi,hi... Wyszło zatem wspólne bieganie korespondencyjne:)
Spokojna dziesiątka w ostatnim dniu tygodnia dała tygodniowy przebieg pięćdziesięciu kilometrów w czterech wyjściach.
Do niedawna biegałem z rana około piątej trzydzieści, więc dzisiejszy trening prawie w samo południe przy temperaturze ponad dwudziestu stopni Celsjusza powyżej zera nieco mnie upocił;) Ale było super!

Cytat dnia

„Zmień swoje myśli, a zmienisz swój świat.” - Norman Vincent Peale

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13