"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 18 sierpnia 2021

przebieżkowo...

                                            dzisiaj było;) Najpierw pętle po parku Lisiniec ze zmienną prędkością.  
Potem seria przebieżek na łączce przy "Bałtyku". Miało być dziesięć, ale widocznie słaby jestem z matematyki i wyszło jedenaście he,he...
Jak nigdy na "Bałtyku" dziś ani jednego biegacza:( Za to trzy fajne biegaczki i chyba dlatego "rachunki" mi się nie zgadzały hi,hi...
Biegało mi się rewelacyjnie:) Czyżby zasługa wczorajszej gimnastyki? A może przedwczorajszej osiemnastki;) Było super!  

Cytat dnia:
„Jedyna różnica między ludźmi, którzy realizują swoje marzenia, a całą resztą świata jest to, że ci pierwsi pewnego dnia podnieśli wzrok znad książki, wstali z fotela i ruszyli na spotkanie swoich marzeń.” -  Wojciech Cejrowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13