"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 16 sierpnia 2021

dwa...

                       dni wolnego od biegania:( więc dzisiaj nie mogłem się he,he...
Prawie, lub bez mała;) wydreptałem osiemnastkę na stałej przydomowej trasie:) 
Ciężko było:( bo po nocnych opadach deszczu przy temperaturze ponad dwadzieścia stopni na plusie było bardzo parno i duszno. Z każdą kolejną chwilą klara jak to mówią na śląsku świeciła niemiłosiernie. Wypiłem po drodze litr wody, ale na koniec i tak suszyło mnie okrutnie. Po pierwszych kilometrach pomyślałem, że zrobię dwudziestkę. Niestety po dyszce plany zweryfikowałem;) Upociłem się jak mysz przy porodzie he,he... I na koniec marzyłem tylko o zimnym prysznicu. Zdecydowanie jako stary Mors śródlądowy wolę bieganie w niższych temperaturach. 
Jednak nie ma gwarancji, że na Marzannie w Krakowie za niecałe dwa tygodnie mimo wieczorowej pory też nie będzie upalnie. 
Zatem musowo być przygotowanym na najgorsze;)
Niby *od świętej Hanki zimne wieczory i ranki* Ale wczoraj o północy były dwadzieścia dwa stopnie powyżej zera.
Jakby nie było na wgraną się nie nastawiam hi,hi... Ale na pewno na super wrażenia z biegania po Krakowie po ciemaku;)
„Jeżeli uważasz, że możesz czegoś dokonać albo, przeciwnie, że nie dasz rady - w obu przypadkach masz rację.” - Henry Ford

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13