"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 8 lipca 2021

żeby...

                   nie było, że jak przez kalkę to dzisiaj pokrążyłem po "Bałtyku" trochę inaczej. Poza tym prawie jak wczoraj. Wyjście piąta trzydzieści. Dystans dziesięciu kilometrów. Pływanie w "Adriatyku". Aura jedynie nieco inna, bo wczoraj słońce, a dziś pochmurno. Niestety bez prysznica z nieba.
Kapitalne jest bieganie połączone z kąpielą przed śniadaniem. Chyba nie tylko ja tak uważam, bo na pętlach kręconych po ścieżce rekreacyjnej spotkałem pięciu biegaczy, jedną fajną biegaczkę i trzy kijarki.
Wszyscy radośni, uśmiechnięci pozdrawiający się wzajemnie i tylko jeden "rodzynek" z ponura miną i wzrokiem wbitym w ziemię jakby za karę musiał o tej porze szybciej przebierać nogami he,he...

Cytat dnia:
„Dysponując zwykłymi talentami i niezwykłą wytrwałością możesz osiągnąć wszystko.” -  Thomas Fowell Buxton

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13