"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 7 lipca 2021

nie ma to...

                             w letniej porze pobiegać i popływać wczesnym rankiem.
Przy temperaturach około trzydziestu stopni Celsjusza w ciągu dnia to najlepiej poleżeć w chłodzie popijając zimne napoje. Obudziłem się o czwartej. Potem po piątej i z jednej strony fajnie byłoby się powylegiwać. Ale głos rozsądku podpowiada - wstawaj i leć, bo będziesz żałował. 
Wybiegłem wpół do szóstej i od razu pomyślałem dzięki Bogu, że wstałem. Niby na termometrze osiemnaście kresek powyżej zera, lecz powietrze rześkie i jest czym oddychać.
Zrobiłem cztery pętle dookoła "Bałtyku" i "Adriatyku". Po czym na koniec plummm... I kapitalne odświeżanie. Taki swego rodzaju "duathlon" jest rewelacyjnym *ładowaniem akumulatorów* i daje extra kopa na cały dzień.

Cytat dnia:
Świat należy to ludzi, którzy mają odwagę marzyć i ryzykować, aby spełniać swoje marzenia. I starają się robić to jak najlepiej. - Paulo Coelho.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13