"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 9 lipca 2021

podobnie...

                            jak wczoraj i przedwczoraj - wcześnie rano bieganie i pływanie. 
Dystans ten sam. Znów ścieżką rekreacyjną na "Bałtyku". Ciut zmodyfikowana trasa co by nie było nudno. 
Przed kąpielą w "Adriatyku" dwanaście przebieżek dla odmulenia i przewietrzenia płuc, bo duchota przy tych upałach niesamowita. W nocy dwadzieścia stopni, a potem cały czas słupek rtęci w górę.
Świetne są te poranki biegowe. Dyszka na czczo w myśl zasady: *najpierw bieganie potem śniadanie* pobudza apetyt. 
Ostatnio obserwuję stado dziwnych ptaków. Wielkością podobnych do zwyczajnych kaczek, których na naszych gliniankach jest bez liku. Mają ciemne, prawie czarne z białą czapeczką i białym dziobem. Strasznie skrzeczą, rozrabiają, atakują się wzajemnie, a i kaczki jakby schodziły im z drogi. Poszperałem w necie i wychodzi, że  to łyski zwyczajne.
Dzisiaj w czasie kąpieli jeden wpłynął pod pomost i zaczął śmiesznie kłapać dziobkiem. Jakby chciał mi nawtykać, że wszedłem na ich teren hi,hi... Potem dopłynęły z piskiem maluchy.

Cytat dnia:
„Dlaczego ptaki śpiewają rano? To triumfalny krzyk: przeżyliśmy kolejną noc!" 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13