"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 5 lipca 2021

za karę...

                       pociłem się w okolicach dziesiątej, bo nie chciało mi się wstać po piątej. Chociaż obudziłem się sam bez budzika 5:23. Cóż lenistwo nie popłaca, ale jest przyjemne he,he... Jedynym usprawiedliwieniem braku sił do wyrwanie się z objęć Morfeusza może być to, że spać położyłem się po północy.
Miało być bieganie, a na koniec pływanie. Niestety *Kto późno przychodzi sam sobie szkodzi* Po dziesiątej na kąpielisku już gwarno i ciasno, a ja nie lubię tłoku. Na szczęście *co się odwlecze to nie uciecze* 
Dzisiaj na stałej przydomowej trasie dziesięć kilometrów w sosie (pocie;) własnym. Mam "cienką" skórę, więc pot lał się ze mnie strumieniami, ale i tak było rewelacyjnie. Zresztą jak zawsze.

W kalendarzu świąt nietypowych dziś Dzień łapania Za Biust i Dzień Bikini

Cytat dnia:
„Tam zaczy­na się przy­jem­ność, gdzie kończy się przymus.” -  Józef Bułatowicz

Przysłowie:
„Kto w lipcu patrzy chłodu, nacierpi się w zimie głodu”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13