"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 31 lipca 2021

jedenaście...

                         kilometrów i w tym jedenaście przebieżek zamiast planowanych dziesięciu, bo się zagalopowałem he,he...
Piąta trzydzieści start spod domu. Na początek pętla za "Bałtykiem" po stałej przydomowej trasie. Potem seria przebieżek na trawniku przy "Bałtyku". Nawet człowiek nie czuje jak mu się rymuje hi,hi... 
Później na schłodzenie kąpiel w "Adriatyku".
Dzisiaj mimo wczesnej pory nie pływałem sam:) Jak nigdy o tej porze trafiło mi się towarzystwo pływaczki:))
Puste kąpielisko, ciepła woda i cisza spokój czego można chcieć więcej. Rewelacja!
Lipiec na mecie, więc krótkie podsumowanie. 218 kilometrów biegiem w 21 wyjściach. Do tego 194 km wychodzone w ciągu dwudziestu siedmiu dni. Dni, bo bywały dwa, trzy maszerowania w ciągu jednego dnia. Zwłaszcza podczas pobytu nad morzem. Aha i siedemnaście letnich "morsowań" he,he...
Lato. Słońce przygrzewa. Czasem upał daje się we znaki. Szczególnie w mieście. Cóż trwa moda na betonowanie miejskich przestrzeni to nie ma się co dziwić. 
Zmęczony upałem niekiedy przywołuję w pamięci prawdziwe morsowanie w przerębli lodowej i robi się jakby chłodniej;)
 Morze ciepłe, częstochowski "Adriatyk" też, więc na ochłodę trudno liczyć. Dobrze, że chociaż woda mokra;)

Przysłowie:
„Jeśli upały w sianokosy i żniwa, to zima ostra i dokuczliwa, a jeżeli słota, to w zimie dużo błota”

„Tracisz 100% okazji, których nie podejmujesz.” -Wayne Gretzky

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13