"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 2 sierpnia 2021

ciężkie...

                    chmury na niebie z rana po wczorajszej ulewie. GPS w zegarku złapał sygnał dopiero po prawie trzech kilometrach od domu:( Dlatego musiałem sobie początek dorysować he,he... 
Mimo wszystko w sumie wyszła fajna jedenastka na stałej przydomowej trasie;) 
Pierwsze kilometry w tym tygodniu, a zarazem sierpniu:)
Aura idealna na bieganie! Mokro, wilgotno, lekki wiaterek  i czternaście kresek powyżej zera na termometrze. 
W drodze powrotnej zaliczyłem... a jakże kąpiel w "Adriatyku". Świetne jest pływanie o poranku:)) Cisza, spokój. Parująca woda, a nad głową przesuwające się czarne chmury. W pewnym momencie wydawało mi się, że słyszę pomruki zbliżającej się burzy. Musiałbym się wtedy błyskawicznie ewakuować. Na szczęście pod koniec kąpieli miedzy chmurami słonko puściło mi oczko;)
Super początek nowego tygodnia i dobry "pałer" na cały dzień. Endorfinki buzują...

Cytat dnia

„Życie jest tym co wydarza się, gdy jesteś zajęty snuciem planów.” -John Lennon
Przysłowie:
  • „Jakim pierwszy, drugi ćmi, takie sierpnia, września dni”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13