"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 18 czerwca 2021

inaczej...

                           niż zwykle;) Przebudziłem się o świcie.  Potem o piątej i ponownie wpół do szóstej, ale nie chciało mi się jak nigdy wyjść z wyrka he,he... Kładąc się po jedenastej wieczorem zakładałem, że jak się obudzę to będzie bieganie na "głodniaka" i poranna kąpiel w "Adriatyku". Mówiłem sobie leżąc w pieleszach jak nie wstaniesz będziesz żałował. I tak było! Po śniadaniu słońce w pełni, ponad dwadzieścia kresek nad zerem na termometrze:( Cóż za lenistwo się trzeba płacić potem hi,hi... Wylewanym;)
O ósmej wybiegłem na "Bałtyk". Zrobiłem dwie pętle i dziesięć przebieżek na raty. Zawsze robię sesje 1x10x100m. Dzisiaj skwar, więc "schowłem" się pod drzewami, ale tam z racji na wybujałą zieleń  jakby w tym buszu nie było tlenu;) Zrobiłem cztery i zmieniłem miejsce. Wtedy wpadł mi pomysł, że w kolejnym zrobię trzy i w następnym jeszcze trzy. Żeby było śmieszniej:))
Później w nagrodę krótkie pływanie i do hajda do domu schować się przed lejącym żarem z nieba. W sumie dycha na liczniku.
Było świetnie! Chociaż jako Mors słodkowodny wolę aurę z niższą temperaturą;) Z drugiej strony porównując ubiegłoroczne upały z obecnymi tym razem znoszę je lepiej. W tamtym roku było masakrycznie. Dlatego biegałem w większości bardzo wcześnie rano.

Cytaty dnia:
- Lato to czas, kiedy jest zbyt gorąco, aby robić rzeczy, dla których było zbyt zimno w zimie. (Mark Twain)

- Jest tak gorąco, że zamiast spuszczać pot odparowuję go!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13