"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 2 maja 2021

Dzień Flagi...

Rzeczypospolitej Polskiej, wiec wykorzystuję okazje do manifestowania przywiązania do narodowych barw. Bo patrząc na to co dzieje się na świecie nie wiadomo jak długo jeszcze będzie można bezkarnie afiszować się po mieście z Flagą Polski:( 
Podobnie jak w Dniu Odzyskania Niepodległości pobiegłem w miasto dzierżąc w dłoni zatkniętą na drzewcu Biało Czerwoną:)) 
Od rana padało raz mocniej raz słabiej:( Kiedy wybiegałem nawet intensywnie. Ale jak zawsze szczęście sprzyja odważnym he,he... Zrobiłem dziewięć kilometrów w "okienku pogodowym" bo  przez godzinkę  ledwo co kropiło:))
Było rewelacyjnie! Tak jak 11 listopada sporo przejeżdżających kierowców trąbiło i pokazywało kciukiem "lajka". 
Na placu Daszyńskiego starsza Pani biła brawo i dopytywała skąd jestem;) 
Pewnie myślała, że zmierzam jako jednoosobowa pielgrzymka na Jasną Górę z racji jutrzejszego Święta Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski.
Wczoraj zapomniałem o podsumowaniu kwietnia:( Dlatego dziś nadrabiam comiesięczną statystykę:
W minionym miesiącu przebiegłem 225 kilometrów w dwudziestu wyjściach i w osiemnastu marszach wychodziłem 93:) Do tego cztery cotygodniowe gimnastyki. I tylko jedna kąpiel w zimnej wodzie na "Bałtyku"  
Cytat dnia:
„Kto się o mądrość ubiega, ten księgi miłować winien nad srebro i złoto.” -  Jan Amos Komeński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13