"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 3 maja 2021

3 maja...

Święto Przenajświętszej Maryi Panny Królowej Polski. Rocznica uchwalenia konstytucji Trzeciego Maja i rocznica Powstania Śląskiego.  
A wczoraj po południu zwycięstwo Rakowa Częstochowa w finale Pucharu Polski!!! Po pełnym emocji meczu z Arką Gdynia Raków w roku stulecia istnienia klubu po raz pierwszy w historii zdobył to trofeum i zadebiutuje w międzynarodowych rozgrywkach - Puchar Konfederacji (niezależnie od zajętego miejsca w ekstraklasie:)) 
Trzy dni majówkowe poświętowałem aktywnie he,he... Nabiegałem trzydzieści cztery kilometry. Święto Ludzi Pracy uczciłem dwunastką, Dzień Flagi dziewiątką. A dla Naszej Królowej pokonałem trzynaście kilometrów:)  Po wcześniejszej Mszy świętej odpustowej na jasnogórskich błoniach.
Świetnie mi się biegało chyba dlatego, że świątecznie hi,hi... Ale i aura iście biegowa. Nie za gorąco, nie za zimno;) 
Jutro po trzydniówce wolne od biegania. Wtorek, lecz jakby poniedziałek;) Tak czy inaczej cotygodniowa gimnastyka.

„Nawet gdy jesteś na właściwej drodze, inni wyprzedzą Cię jeżeli się zatrzymasz.” - Will Rogers

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13