"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 22 kwietnia 2021

pełnia...

                      dnia. Godziny między piętnastą, z siedemnastą. Dawniej mówiło się szczyt komunikacyjny kiedy ludzie po pracy przemieszczają się do domów robiąc wcześniej zakupy itd.
Poniżej kilka migawek z mojej trasy gdzie powinienem mieć szmatę na gębie:( Według p............ rady medycznej przy p........... premierze i jeszcze bardziej p........... ministrze "zdrowia". 
Ludzi jak na lekarstwo, ale maseczki, maseczki, maseczki... Przepisy poza kilkoma wyjątkami nakazują zasłanianie ust i nosa na otwartej przestrzeni niezależnie, czy jestem w tłumie, czy samemu:( Dlatego nadgorliwy policjant, lub strażnik miejski ma pretekst do nałożenia mandatu wszędzie i o każdej porze dnia i nocy. 
Ludzi u władzy są chorzy!!! Traktują naród jak bydło:( Nawet mówią: wyszczepić społeczeństwo, a nie zaszczepić. 
Prawo powinno chronić ludzi, a nie dawać możliwość represjonowania! Gdyby nas dręczył okupant zewnętrzny można byłoby to zrozumieć. Najbardziej boli gdy wybrani przez społeczeństwo mają swoich wyborców w d.... i robią wszystko, by nas upodlić:(
Dlatego zaczynam od dzisiaj pozdrawiać na ulicy Ludzi bez "kagańców" i życzyć Im dobrego dnia;) Niektórym znajomym nie mówię dzień dobry o co mają pretensje, ale w szmatach na twarzy po same oczy po prostu Ich nie rozpoznaję:(

Rano budzę się, włączam radio i wyłączam. Media poszły jeszcze dalej niż nasi możnowładcy. Na całe szczęście dzięki mojej pasji jestem w stanie odreagować ten psychiczny szantaż.
Dziś nietypowe bieganie. Bieg. Zatrzymanie na krótki filmik i dalej bieganko. Stop! Filmik i hajda itd.itd.
W sumie nabiegałem fajne dwanaście kilometrów:)) Podniosłem poziom endorfin zwanych hormonami szczęścia i mam w głębokim poważaniu tych wszystkich Niedzielskich i cały ten rząd. A w wyborach to uczestniczyłem po raz ostatni w życiu.
Cytat dnia:
„Dla szczęścia człowieka mądrość jest ważniej­sza niż wiedza.” -  Phil Bosmans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13