"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 23 kwietnia 2021

przedmeczowe...

                                       bieganie. Dzisiaj po raz pierwszy po modernizacji stadionu Raków podejmuje u siebie Śląsk Wrocław. W Lublinie za Włókniarz jeździ z Motorem. Żeby było śmiesznie;) oba mecze o godzinie 18:00. Jak nie ma transmisji to nie ma jak dadzą to o tej samej porze:(
Z racji obowiązków bałem się, czy dam radę wyjść przed meczem. Udało się "co boskie Bogu, a cesarskie cesarzowi" i wilk syty i owca cała hi,hi...
Dziesiona na stałej przydomowej trasce. Warunki typowo kwietniowe he,he... Trochę słońca, deszczu, śnieżnej kaszki i wiaterk upierdliwie zimny;) 
Mam nadziej, że piłkarze będą mieli lepszą aurę:)
Fajnie sobie potuptałem:)) Chociaż nie wiem czemu od tej niedawnej szybkiej dychy muszę się powstrzymywać, bo nogi chcą szybciej, szybciej... Mówię im nie będę co trening był rekordów;) 
Cieszę się z przedmeczowego studzenia głowy, bo emocje rosną z każdą chwilą. Teraz lecę trzymać kciuki za naszych!!
Coś w tym jest. W biegach mierzy się czas do tysięcznej sekundy. W piłce sędzia wg swojego widzimisię może ustalić wynik. Czasem nawet nie chce mu się sprawdzić var_u:( W biegach fotokomórka rejestruje finisz i czasem rozstrzyga o kolejności. W piłce "aktorskie" talenty piłkarzy pozwalają oszukiwać i wszystko jest okey:(

Cytat dnia:
„Niektórzy szukają komfortu u terapeuty, inni udają się do pubu i zanurzają się w kuflu, a ja wybrałem bieganie jako moją terapię” – Dean Karnazes

Przysłowia:
  • „Gdy na Wojciecha rano plucha, do połowy lata będzie ziemia sucha”
  • „Gdy na św. Wojciecha rano deszcz pada, do połowy lata suszę zapowiada”
  • „Gdy przed Wojciechem grzmi, długo jeszcze zima śni”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13