"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 29 marca 2021

uciekaj...

                      przed zawałem na własnych nogach mawiano kiedyś. Zachęcając do aktywności fizycznej. Dzisiaj bardziej aktualne byłoby *przed covidem uciekaj na własnych nogach, bo zawałów już nie ma. Podobnie jak udarów, wylewów  tudzież innych chorób cywilizacyjnych:( 
Było też hasło "ręce precz od Palestyny", które obecnie powinno się zmienić na *ręce precz od kościoła* Za socjalizmu komuniści walczyli z kościołem, ale w "białych rękawiczkach" Dziś lewacy walczą po chamsku i ordynarnie.
Z jednej strony kreują się na obrońców tolerancji, a z drugiej wykazują brak tolerancji dla każdego Kto ma inne poglądy.
Nie sądziłem, że dożyję takich czasów. Jak byłem dzieckiem na religii ksiądz proboszcz mówił: "przyjdą jeszcze takie czasy, że katolicy w naszym kraju będą prześladowani. Będą musieli walczyć o prawo do wiary. Prorok? 
Poniedziałek Wielkiego Tygodnia nadspodziewanie aktywny;) Rano trzy kilometrowy spacerek. Po obiedzie piętnastka biegiem na stałej przydomowej trasie:))
Było rewelacyjnie! Wiosennie, bo "na krótko" he,he... Temperatura ponad dziesięć stopni na plusie i delikatny deszczyk:) Kapitalne bieganie!
Wieczorem nieoczekiwany marsz i w rezultacie nogami dwadzieścia cztery kilometry na liczniku;)

„Ludzie zbyt łatwo rezygnują z władzy nad własnym życiem.”William Wharton

I jeszcze fantastyczna relacja covidova!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13