"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 22 marca 2021

piękna...

                      zima tej wiosny he,he... Kalendarzowa wiosna nastała wczoraj. Astronomiczny początek wiosny w sobotę.  A tu zima na całego i kapitalne bieganie po białym:)) "Bałtyk" i drogi przyległe, czyli udeptywanie stałej przydomowej trasie. Zamiast bocianów nad "Adriatykiem" spotkałem dwa łabądki;)
Pętla wokół glinianek potem Wałowa - Toruńska - Lwowska - Wileńska - Huculska - Dobrzyńska i apiać z powrotem;) Na koniec jeszcze jedna runda dookoła "Pacyfiku", "Bałtyku" i "Adriatyku". Powrót moim podbiegiem ze slalomem między drzewami na polu jasnogórskim;)
W sumie prawie czternaście kilometrów fajnego zimowego biegania. Chyba faktycznie ta najcudowniejsza pora roku wiosna zagości na stałe. Bo czuję chwilami jakby mnie coś rwało do przodu hi,hi... Pobawiłem się, poprzyśpieszałem i poślizgałem;) A i spotkałem dwie biegaczki! Było rewelacyjnie:))
Nietypowe święta przypadające dzisiaj:

Cytat dnia
„Wszystko co irytuje nas u innych może prowadzić do lepszego zrozumienia nas samych.” Carl Jung

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13