"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 23 lutego 2021

wiosna...

                     zimą:( W nocy temperatura na niewielkim minusie, ale w południe dwanaście kresek powyżej zera w cieniu. 
Nagły wzrost temperatury nie służy ludziom, bo coraz więcej osób choruje nie koniecznie na covida;) Chociaż wg MZ to już nie ma grypy, przeziębienia tylko "koronka". Podobnie ze zgonami. Wszyscy schodzą z tego świata przez epidemie:(
Na "Bałtyku" pomimo znacznego ocieplenia jest pokrywa lodowa na wszystkich trzech gliniankach - "Bałtyku", "Adriatyku" i "Pacyfiku".
Jutro jak nic się nie zmieni to wiosenne morsowanie zimą hi,hi...
Dzisiaj powrót po kilku dniach nieobecności na stałą trasę. Musiało być naprawdę wolno, bo relive zapisało mi bieganie jako wędrowanie;) Wydeptałem w błocku ponad dwanaście kilometrów:))
Utytłałem się po kolana zwłaszcza na tej dziadowskiej ścieżce rekreacyjnej w parku Lisiniec:( Chyba już sto razy byłby zwykły asfalt. Na ulicach sucho, a tam jakaś ciapa cementowo piaskowa:( Mimo wszystko fajnie sobie potupałem! Może to prawda, że faceci są jak dzieci? Bo powiadają: *dziecko ubrudzone to szczęśliwe* hi,hi...
Dzisiaj Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją. Przełom jesieni i zimy z szarugami, słotną aurą szybko zapadającymi ciemnościami sprzyja tej podstępnej chorobie. Dobrze, że teraz mamy dzień coraz dłuższy, słoneczko przygrzewa i wszystko zaczyna budzić się do życia:))
 
Cytaty dnia:  
                  "Z początku nie wzbudzało to moich podejrzeń, ponieważ zmiana były ledwo dostrzegalna, jednak zauważyłem, że moje otoczenie czasem przybierało inny odcień: mrok zmierzchu wydawał się bardziej posępny, poranki straciły na lekkości, spacery po lesie były mniej żywiołowe a zdarzało się w godzinach pracy późnym popołudniem, że nieokreślony strach i panika nachodziły mnie…"
                      
“Depresja jest karmiona niewyleczonymi ranami na duszy.” – Penelope Sweet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13