"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 24 lutego 2021

Nadużyciem...

                               byłoby dzisiaj nazwanie wiosennego pluskania w zimnej wodzie morsowaniem he,he... Temperatura powietrza +5, wody +2 i ciepełko bijące od słońca:)
Było fantastycznie:)) W nocy musiała być temperatura ujemna, bo wodę przykrywała cienka szyba. Gdyby nie zalegający jeszcze lód to nie byłaby zima;)
Wcześniej dobieg potem plum... i powrót. W sumie piąteczka z hakiem w ramach "rozdziewiczenia" nowych bamboszków hi,hi... 
Na morsowania od lat biegam w "mundurówce". Wygodne ciuchy, bezpieczne i nie trzeba się męczyć zgrabiałymi łapami z leginsami - co kiedyś przerabiałem.
Ba, zdarzyło się, że podczas rąbania przerębla zarwał się lód i w ciuchach zaliczyłem kąpiel z telefonem w kieszeni;) Który o dziowo nie bardzo się zamoczył:) Pamiętam zrobiłem wtedy w mokrym ubraniu biegową rozgrzewkę. Później planowe morsowanie i wróciłem "na mokro" do domu:)
Pierwsze pięć kilometrów wiele nie mówi, ale biegło mi się spoko. Oczywiście waga to nie asicsów he,he... Na razie  nie o0bcierają:) Dziwne, ale wydają mi się niezwykle sprężyste przy odbiciu od podłoża. Może dlatego, że nówki i jeszcze sztywne;)
 
Przysłowia na dziś:
  • „Jaka pogoda w nocy świętego Piotra i Macieja takiej czterdzieści dni i nocy nadzieja”
  • „Jeżeli ciepło w dzień świętego Piotra, to zima do Wielkiej Nocy potrwa”
  • „Kiedy święty Pieter grzeje, za wiosną jeszcze trzykroć kur zapieje”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13