"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 14 lutego 2021

walentynkowo...

                                        pobiegłem najpierw na "Bałtyk", a potem na Bialską Aleją Brzozową zwaną;)
Po drodze spotkałem kilkanaście fajnych biegających Walentynek he,he... 
"Wysyp" taki chyba dlatego, że aura na bieganie idealna:)) Niewielki mróz, bardzo słonecznie i pełno wokół białego puchu:)
Zrobiłem jedenaście kilometrów i pewnie gdyby nie czas na obiad niedzielny jeszcze trochę bym polotoł;)
Na fejsie z racji walentynek trafiłem na ciekawy post o moim Guru biegowym Emilu Zatopku. Tym razem oprócz informacji sportowych można znaleźć tam ciekawostki o sprawach sercowych *Czeskiej Lokomotywy*
Często piszący o Emilu cytują Jego powiedzenia. Najbardziej znane to chyba: "Chcesz pobiegać, przebiegnij milę, chcesz doświadczyć nowego  życia przebiegnij maraton....."
 
Przysłowia:
  • „Gdy na święty Walek deszcze, mrozy wrócą jeszcze”
  • „Jak Walenty nie poleje, to na wiosnę masz nadzieję”
  • „Gdy na św. Walenty mróz, chowaj sanie, szykuj wóz”
Cytat dnia
„Osoba mówiąca, że czegoś nie da się zrobić nie powinna przeszkadzać osobie, która to właśnie robi. ” -przysłowie chińskie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13