"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 15 lutego 2021

Waldi...

                  mnie "wywołał do tablicy" i zmotywował na stravie;)
Wyciągnąłem więc narty z piwnicy i wyczłapałem na biegówkach trzy kilometry he,he... Kupiłem je kilka lat temu zachęcany do tej aktywności właśnie przez Waldka. Jak tylko kupiłem "deski" od razu skończyły się normalne zimy ze śniegiem:( Kiedy zacząłem napominać coby je sprzedać, bo po co trzymać skoro nie ma zimy żona śmiała się i protestowała nie nie nie sprzedawaj! W tym roku "dowieźli" białego puchu jak za dawnych czasów. Kilka razy przyszły mi na myśl narty, lecz jakoś bardziej leżało mi normalne bieganie niż nartowy nordic walking hi,hi... Jednak, gdy Waldek zaawansowany biegacz narciarski wszedł mi na ambicje;) nie było wyjścia;)
Fajnie było:)) Zaliczyłem tylko trzy pady he,he... Aura jak w Alpach temperatura -5 i mnóstwo słońca:) Dzięki Mojej Lepszej Połowie mogłem zamieścić dowód w sprawie, czyli powyższe fotki. Podczas asystowania mi narzekała i marudziła - przewróciłbyś wreszcie. No i masz babo placek jak tylko poszła na spadku terenu brzdęk;) Potem jeszcze raz i znów:( Pomyślałem do trzech razy sztuka powiadają, więc dość na dzisiaj. 
Motam się jeszcze jak młody hi,hi... Na lekkim nawet zjeździe gibie mną i stąd te wywrotki. Tak jakbym był zbyt sztywny. Próbowałem się rozluźnić, ale to pierwsze koty za płoty i jestem spięty z wrażenia. 
Tak to jest jak człowiek na samym sobie testuje wyzwania o których nie ma pojęcia. Idealnie byłoby móc skorzystać z lekcji na żywo. Bo oglądanie filmików na temat techniki na komputerze w domu  to lipa. Uwagi kogoś Kto patrzy z boku i koryguje błędy, podpowiada są jak podczas nauki jazdy samochodem nieocenione.
  
„Kiedy wszystko wydaje się być przeciwko tobie pamiętaj, że samolot wznosi się pomimo wiatru, a nie z nim.” Henry Ford

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13