"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 11 grudnia 2020

święta...

                           już na całego he,he... Biegłem dzisiaj wieczorem i na wielu domach widziałem świąteczną iluminacje. W kilku mieszkaniach za firankami  świecące choinki. Nie rozumiem czemu ludzie nie chcą wykorzystać tego okresu radosnego oczekiwania? Później przychodzą święta i co rusz słychać: "eee... w tych czasach te święta to już nie takie jak dawniej. Nawet choinka jakaś nudna się zrobiła" Nic dziwnego skoro dekoracja świąteczna lśni na dwa tygodnie przed świętami. O ile jeszcze jestem w stanie zrozumieć "cywilów" bo czasem dla dzieci itp. Ale nie wiem czemu zgromadzenia zakonne, których w okolicy Jasnej Góry jest mnogo też nie wykazują należytej cierpliwości;)
A przecież to tak jak z urlopem. Najlepszy czas jest do urlopu. Człowiek się cieszy. Nie może się doczekać. Potem laba szybko mija i czas wracać do roboty;)
Zacząłem za widoku, a skończyłem po ćmoku he,he... Przed południem piękny słoneczny dzień. Z racji obowiązków niestety się nie wyrwałem:( Po południu jak ruszałem mglisto i od razu po zachodzie temperatura odczuwalna zaczęła szybko spadać.
Wydeptałem jedenaście kilometrów:) Było rewelacyjnie, choć pod koniec trochę żałowałem, że ubrałem się zbyt lekko hi,hi...
Na dziś koniec i cicho sza, bo mamy Wnusię na nocowaniu:)) I będzie z nami do jutrzejszego  popołudnia. Hurrraaaaaa! Pobawimy się;)
 
Cytat dnia:
„War­to is­tnieć! Żeby poz­nać świat, kochać ko­goś, być czyimś przy­jacielem lub po pros­tu być ko­muś pomocny.” Tadeusz Kotarbiński
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13