"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 12 grudnia 2020

po zabawie...

                                z Wiktorką:)) Poobiednie, sobotnie sprzątanie "rejonów" he,he... A po zmroku w ramach relaksu dyszka ulicami miasta. Na Wyszyńskiego o mało nie wyrżnąłem "orła". Potknąłem się, ale dzięki Bogu nie wylądowałem "słuchać płyt" chodnikowych;) Za to mam ból:( jakbym coś naderwał w pośladku:( Super aura! trzy stopnie plus i zero wiatru. Do tego klimaty świąteczne jak uesej;) Nic dziwnego, że pobiliśmy w Polsce rekord zapotrzebowania na energie elektryczną hi,hi...
Fajnie biegało mi się! Nawet z bolącym pośladem;) 
Z dzisiejszą dychą w całym minionym tygodniu czterdzieści siedem kilometrów w sześciu wyjściach. Plus dwadzieścia pięć kilometrów wychodzone w czterech marszach. Jest dobrze!
Cytat dnia
„Szczęśliwe życie można zapewnić sobie w dwojaki sposób: przez ograniczenie życzeń lub zwiększenie środków. Jeżeli jesteś mądry, będziesz robił i jedno i drugie.” Benjamin Franklin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13