"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 13 grudnia 2020

pamiętnego...

                           roku grudnia trzynastego wziął nas Wojtek w ryzy stanu wojennego;) Obecny też z racji zarazy pamiętny będzie:((
Dziś z dziwnie bolącym pośladem tylko szóstka. Przy chodzeniu i bieganiu czuję go, ale na szczęście mnie nie boli:) Wczoraj po uderzeniu czubkiem buta w wystającą płytę chodnikową nie walnąłem na glebę, lecz i tak mam ból d..y:(
Sześć kilometrów w myśl zasady czym się strułeś tym się lecz he,he...  
Jak nie to zawsze jeszcze można sobie zaordynować morsowanie:) Równie dobra terapia na różne dolegliwości mięśniowo szkieletowe i nie tylko;)
Cytat dnia:
„Choć w Pol­sce wszys­tko jest źle zbu­dowa­ne, lecz Pol­ki są zbu­dowa­ne wybornie.” Kornel Makuszyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13