"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 1 listopada 2020

wytłumaczy...

                                    mi Ktoś dlaczego w moim kraju prawo nie jest jednakowe dla wszystkich? Dlaczego są wśród nas "święte krowy" ponad prawem? 
Imprezy biegowe nawet te kameralne są zabronione:( Ale "spacery" setki protestujących już nie?  Jeśli pobiegniemy  w kilkunastu biegaczy ulicami miasta dostaniemy mandaty od policji:( Tej samej, która zabezpiecza przemarsze i blokowanie ulic:( Choć to ostatnie - tamowanie ruchu też jest zabronione. Normalni ludzie na cmentarze iść nie mogą, bo pandemia, ale na demonstracje w tłumie tak?  
Organizator biegu zostaje natychmiast pociągnięty od odpowiedzialności i może dostać od  sanepidu wysoką karę administracyjną. Organizatorki protestu nie ukrywają się. Jawnie w mediach nawołują do łamania obowiązującego prawa i... nic:(( 
Czy poszanowania prawa nie należy wymagać od wszystkich? 
Miało być dziś wolne od biegania. Ale po obiedzie zrobiłem pół godzinki dla słoninki he,he... Potem popołudniowa kawa. Gadka szmatka i Moja Lepsza Połowa mówi idź się lepiej przeleć;) Dwa razy nie trzeba było mi powtarzać:)) Zmiana ciuchów, zegarek, czapka i fruuuuuu....
Lecąc na "Bałtyk" pomyślałem wczoraj byłem pod trzema z naszych częstochowskich cmentarzy. Skoro dzisiaj bal wszystkich Świętych to zobaczę co na Stradomiu;)
Na miejscu pod zamkniętymi bramami znicze, oo a wewnątrz Ktoś jest;) Jakaś postać między grobami. Nie wiem żywy, czy duch? 

Nabiegałem na dobry początek listopada dziewięć kilometrów.
Chociaż zakładałem, że będzie dziś mniej;) Fajnie było! Odstresowałem się:)) Chociaż jak usłyszałem, że Ktoś sprofanował krzyż obrońców poczty polskiej w Gdańsku to... lepiej przemilczę słowa, które cisną mi się na usta.
 
Cytat dnia:
„Mężczyźni wymyślili pocałunek, aby ukochanej kobiecie nareszcie usta zamknąć.” Magdalena Samozwaniec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13