"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 31 października 2020

w przeddzień...

                             Wszystkich Świętych pobiegałem miedzy "cmentarnymi parkami" dawniej zwanymi nekropoliami lub po prostu zwyczajnie cmentarzami. Po wczorajszym ogłoszeniu zamknięcia na trzy dni miejsc spoczynku zmarłych bramy komunalnego, parafialnego na Lisińcu i św. Rocha zamknięte na łańcuchy:( 
Przed głównymi bramami radiowozy policji, a wokół ludziska szukający jakiejś dziury w ogrodzeniu:( W kilku miejscach znicze na chodnikach...
Na Jasnej Górze krypta ze szczątkami i
prochami ojców i braci Paulinów w tym roku też zamknięta dla wiernych.  Zgodnie z wieloletnią tradycją, była otwierana raz w roku z racji uroczystości Wszystkich Świętych.
Nabiegałem dzisiaj jedenaście kilometrów przy idealnej pogodzie na bieganie:)) Osiem stopni plus, bezwietrznie i ogromny "łysy" na niebie;) Po wczorajszej piętnastce leciało mi się rewelacyjnie:) A może to tak po dzisiejszych nudlach z bigosem? he,he...
 Jutro już przedostatni miesiąc bieżącego roku. Zatem krótkie podsumowanie października:
Przebiegłem 232 km w 23 wyjściach. Wychodziłem 81km w dwudziestu marszach. Do tego siedem ćwiczeń ogólnorozwojowych - gimnastyka i zajęcia w Crossficie.
Koniec roku za pasem czas pomyśleć o "urlopie" czyli corocznym roztrenowaniu;)

Cytat dnia:

„Celem nie jest bycie lepszym od kogoś innego, lecz bycie lepszym od tego, kim samemu było się wcześniej.” Dalajlama XIV

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13