"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 10 listopada 2020

w tak...

                  zacnym Gronie udało mi się znaleźć, że nie mogę po prostu uwierzyć. Janusz Peciak, Tadeusz Mytnik, Tomasz Wójtowicz, Henryk Kasperczak, Jacek Gmoch, Andrzej Strejlau, Jerzy Szczakiel to tylko niektóre nazwiska...
Niedawno wziąłem udział w konkursie Instytutu Łukasiewicza - "Aktywni i Bezpieczni". Prace kilku osób 60+ w tym moja zostały wyróżnione i opublikowane w książce Macieja Zdziarskiego: "Gdy milkną oklaski" Życie na sportowej emeryturze - wywiady z mistrzami. Niestety nie udało się zdobyć głównej nagrody w postaci orbitreka:( Ale otrzymałem upominek matę do ćwiczeń. Za co bardzo dziękuje. 
Drugi tydzień roztrenowania, czyli leżenie bykiem he,he... Niedziela całkowita laba nie licząc ćwiczeń z wymagającą Wiktorką naszą kochaną wnusią;) Poniedziałek tylko trzykilometrowy spacer z tego w części "farmera" hi,hi... Aha, jeszcze wieczorem półgodzinki pedałowania na rowerku stacjonarnym.
Jutro Święto Odzyskania Niepodległości. Aby tradycji stało się zadość bieg ulicami naszego miasta z Polską biało czerwoną flagą. Oczywiście jak co roku już bodaj od dwunastu lat w okazjonalnym świątecznym ubiorze;)  
Dziś wtorek bez cotygodniowych wygibasów:( Z racji przyczyn niezależnych ode mnie;) Jak to się mówi siła wyższa!   Jedynie zostaje pokręcić na rowerku. Ale "co się odwlecze to nie uciecze" wtorkowa gimnastyka będzie w czwartek. 
Zamiast cytatu dnia:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13