"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 10 października 2020

w całym...

                         kraju dziś protesty przeciwko dalszemu zniewoleniu, upodleniu i poniżeniu Polaków durnymi restrykcjami przez rząd. Przychodnie pozamykane, brak dostępu do opieki medycznej. Pozamykane urzędy, a markety pełne ludzi, bo tam wirus nie zaraża;) Matka nie może wejść do dziecka do szpitala, ale doktory, pielęgniarki po pracy mogą robić zakupy w marketach, galeriach i potem wrócić zajmować się dziećmi:(( Rozdzielanie dzieci od matek to hitleryzm! Do tego ta buta rządzących "zero tolerancji" kary, kary... A jeszcze niedawno przed wyborami tak się łasili - szanowni państwo, drodzy rodacy... Zapamiętamy! 
W ramach protestu przebiegłem dwanaście kilometrów z maską;) Miałem zrobić sobie wolne, ale mój wkurw osiągnął szczyt i musiałem, żeby się nie wykończyć psychicznie w Dniu Zdrowia Psychicznego
he,he... Nie idzie już słuchać tych Krasków, Niedzielskich, Andrusiewiczów. Nic dziwnego, że ludzie stają się agresywni i szaleją. 
Z drugiej strony nie sądziłem, że naród tak szybko da się zniewolić. Biegnąc widziałem ludzi we własnych ogródkach w maskach?! Ale najbardziej żal było mi małego dzieciaczka, Którego mamuśka ubrała w maskę tak, że ledwo widać Mu było oczka:(( Jak okiem sięgnąć zero ludzi, samochodów - pustynia. Jego smutne spojrzenie wciąż mam przed oczami. Masakra! Powinno się ją przyduszać i reanimować, przyduszać i reanimować;)
Zaczyna mi być mało dycha na poprawę humoru;) Ta dawka endorfin dotychczas wystarczała. Niestety kolejne pomysły władzy mogą sprawić, że będę zmuszony biegać na okrągło. Tylko czy moje stawy wytrzymają?. 
 
Wy, którzy pospolitą rzeczą władacie,
A ludzką sprawiedliwość w ręku trzymacie,
Wy mówię, którym ludzi paść poruczono
I zwirzchności nad stadem bożym zawierzono:

Miejcie to przed oczyma zawżdy swojemi,
Żeście miejsce zasiedli boże na ziemi,
Z którego macie nie tak swe własne rzeczy,
Jako wszytek ludzki mieć rodzaj na pieczy. 
                                            Jan Kochanowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13