"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 28 października 2020

Rano...

                   bieganie, bo już idzie zwariować. W radiu, telewizji i necie w kółko to samo. "aborcja jest ok, żądamy aborcji na żądanie!" Szaleństwo nie ma granic. Cóż jak Ktoś kiedyś powiedział nie każdy facet, który nosi spodnie jest mężczyzną. I nie każdy człowiek płci żeńskiej jest Kobietą. Przykre, ale niestety prawdziwych Kobiet jest coraz mniej. Gatunek na wymarciu;) Facetów też:(
Zrobiłem bez mała szóstkę. Przewietrzyłem gorącą  głowę;) przewentylowałem po nocy płuca. Spotkałem dwie biegaczki i żałowałem, że nie zabrałem ręcznika;) coby schłodzić się w "Pacyfiku"he,he...
Woda kusi coraz bardziej;)  
Pod wieczór po dwóch tygodniach przerwy godzina  w Crossficie:))
Przydają się  takie ćwiczenia ogólnorozwojowe. A że za friko to grzechem byłoby nie skorzystać. 
Bardzo mnie cieszy kiedy widzę tam jak moje cotygodniowe wtorkowe półtoragodzinne "wygibasy" procentują hi,hi...
Na zakończenie tak dobrze rozpoczętego dnia wieczorem piąteczka z "buta" szybszego przebierania nogami:)) I tym sposobem  wyszły dziś *trzy w jednym* - trzy treningi w jednym dniu;) 

Cytat dnia:
"Nie należy przesadzać z demokracją. Nie chciałbym podróżować statkiem, którego kurs byłby określany głosowaniem załogi, przy czym kucharz i chłopiec okrętowy mieliby takie samo prawo głosu jak kapitan i sternik." 
                                                                              - William Faulkner

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13