"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 26 października 2020

towarzystwo...

                                                      mi się trafiło  dzisiaj na bieganiu he,he...
Zrobiłem rundę wokół glinianek i spotkałem Marka. A wcześniej sympatyczną biegaczkę i dwóch biegaczy. Marecki na rowerze potowarzyszył mi poza parkiem Lisiniec, a potem polatał mi nad głową;)
Z tego wszystkiego wyszła piętnastka nieplanowana, ale bardzo fajna:))
Miałem jeszcze napisać coś o nieustającym "temacie" każdego ostatnio dnia, lecz daruje sobie. Zastanawia mnie tylko dlaczego każdy jaki nie byłby rząd od prawa do lewa przez dziesiątki lat uważa nas Polaków za stado baranów, którym można wmówić wszystko:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13