"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 31 lipca 2020

piątka...

                         dla Wiktorki na piąte urodziny:)
Tylko pięć kilometrów;) Ale... Łatwo zrobić dyszkę, a nawet półmaraton, ba maraton. Lecz wrócić do domu po piątce to dla uzależnionego od biegania naprawdę nie lada wyzwanie hi,hi...
Chciałem wybiegać dla wnusi śladem gps_a napis V LAT WIKTORII:) Niestety na małym terenie jest rozrzut sygnału i treść wychodzi nieczytelna:(  
Cudowna jest nasza mała kochana Wiktorynka:)) Jestem ogromnie wdzięczny Panu Bogu za TEN DAR dla naszej rodziny. Raduje się moje serce, że dane mi jest widzieć jak  rośnie i rozwija się. Cieszę się z każdej chwili w towarzystwie dzieciątka. Fajnie kiedy przydaję się  do opieki, odebrania z przedszkola, ale najbardziej ze wspólnych zabaw i naszego biegania;)
Ostatni dzień lipca, więc garść statystyki -
Dwieście siedemdziesiąt kilometrów przebiegnięte w dwudziestu pięciu wyjściach. Sto  sześć kilometrów wychodzone w w dwudziestu jeden marszach. Do tego cztery cotygodniowe półtoragodzinne gimnastyki.
 Króciutko było dzisiaj, ale fajnie:) Duchem byłem z naszym małym Skarbem 🧡 I tym sposobem biegaliśmy razem chociaż to tylko ja przebierałem nogami he,he...
Jutro pierwszy sierpnia i początek ostatniego miesiąca w naszej rywalizacji *1000 km na nogach w trzy miesiące* 
Jest duża szansa, że uda się to zrobić;) bo brakuje mi tylko około dwustu dwudziestu kilometrów.
Cytat dnia:
"Szczęście człowieka na ziemi zaczyna się wtedy, gdy zapominając o sobie, zacznie żyć dla bliźnich" - Mikołaj Gogol

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13