"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 9 lipca 2020

dzień po dniu...

                                     też jest fajnie;) Zwłaszcza kiedy dopisuje aura:) W tym tygodniu odpoczynek od upałów, przejściowe zachmurzenia i co jakiś czas deszczyk. Przy temperaturach powyżej piętnastu stopni pogoda na bieganie jest świetna.
Wczoraj było dłużej, więc dziś krócej. Najpierw piątka wokół "Adriatyku" i "Bałtyku", a potem "ząbki" czyli przebieżki;)
Na "mojej" łączce trawa wysoka, więc wymusza wysokie unoszenie kolan. Dziesięć razy szybko - wolno bez szurania stopami jak po asfalcie, coby nie wyrżnąć "jak długi" he,he... 
Młódka biegaczka przyglądała mi się z zaciekawieniem i pewnie zastanawiała się co ten stary odp...a;) Fajnie było! Trochę się odmuliłem i pobawiłem w bociana hi,hi...
Nie rozumiem jak co niektórzy mogą uważać, że bieganie jest nudne? 
W sumie dziewięć kilometrów szybszego przebierania nogami:) 
https://www.relive.cc/view/vPv4J84Bp36
 Cytat dnia
„W mojej karierze spudłowałem 9000 razy. Przegrałem niemal 300 meczów. 26 razy nie trafiłem w decydującym o wyniku rzucie. Ponosiłem porażkę za porażką. Właśnie dlatego odniosłem sukces.” Michael Jordan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13