"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 3 czerwca 2020

test...

                             Coopera robiłem 2 kwietnia 2011. 
W ciągu dwunastu minut nabiegałem wtedy 2850 metrów. Według tabeli wiekowej był to bardzo dobry wynik. Potem już jakoś nie było okazji:(
Wczoraj przeczytałem artykuł  Nestora biegania J. Federowicza o tzw. "odwróconym" Teście Coopera. I pomyślałem ciekawe jakbym wypadł teraz? Nie mam ostatnio komfortu pobiegania na stadionowej bieżni gdzie jest równo jak stół.
Wybrałem więc dystans 2400m z trzech najlepszych odcinków piątkowego treningu. Było szybko, ale bez specjalnej napinki, bo nie wiedziałem, że to sprawdzian he,he... Z wyliczeń wynika - 13 minut, czyli w moim przedziale wiekowym wydolność fizyczna może nie doskonała, ale  bardzo dobra:)) Zatem warto trenować! Tym bardziej, że w parze z wynikiem idzie radocha;)
Po wczorajszej połóweczce dzisiaj dla odmiany tylko dycha. Spokojna szóstka w parku Lisiniec" i "ząbki" czyli seria dziesięciu przebieżek na łączce przy "Bałtyku" oraz powrót. 
Lubię przebieżki podobnie jak podbiegi:) Dziś było nawet pewne utrudnienie, bo trawa wysoka. Trzeba było wyciągać nogi w górę, żeby się nie zaplątać i nie wyrżnąć jak długi;) Ale było fajnie, była zabawa;)
 
Cytat dnia:
„Co należy zrobić po upadku? To co robią dzieci: podnieść się.” -  Aldous Huxley


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13