"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 4 czerwca 2020

podobno...

                           wczoraj był Światowy Dzień Biegania!? O czym dowiedziałem się dopiero dzisiaj. Ostatnie trzy dni biegałem pod rząd dzień po dniu, więc chyba godnie poświętowałem;) W wigilie święta przebiegłem półmaraton, wczoraj dyszkę i dziś jedenaście kilometrów:) 
https://www.relive.cc/view/vAOZBXXzGyO
Czwartkowe bieganie było już w prawdziwie letniej temperaturze. Zrobiłem jedną pętle dookoła "Adriatyku", "Bałtyku" i "Pacyfiku", a potem drugą za parkiem Lisiniec ulicami Lwowska, Huculska. Później wróciłem jeszcze na "Bałtyk" Mimo  pory przedobiadowej na ścieżce rekreacyjnej kilka osób z kijkami, dwie biegaczki i biegacz w "eskorcie" rowerzystki;) Fajnie było!:) Spokojnie tuptanie, bez pośpiechu to jest to. 
Wracając na Kordeckiego poczułem silny zapach akacji i w głowie pojawiły się wspomnienia z dzieciństwa. Dawno temu kiedy mieszkałem na Wręczyckiej droga obsadzona była akacjami i przez cały czas kwitnienia roztaczała się wokół ta charakterystyczna woń. Jakby przeniósł się na moment w czasie he,he...
 Wiosna to najcudowniejsza pora roku:) 
Jutro wolne, ale pojutrze znowu udeptywanie ścieżek biegowych;) Już zastanawiam się gdzie by tu polecieć;)
 Cytat dnia:
„Tych rzeczy naj­lep­szych - ser­ca, które nas kocha, słońca, które nam świeci - i tak na włas­ność mieć nie podobna.” -  Maria Dąbrowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13