"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 15 maja 2020

Zośka...

                   wcale nie taka zimna;) Owszem chłodno, z przewagą zachmurzenia, lecz jak na bieganie aura idealna:))
Z racji obowiązków nie mogłem jak Adam z Krystyną wyjść rano.  Ale co tam liczy się, że udało się wyjść. 
Najpierw "Bałtyk" i rekonesans parku Lisiniec. Miedzy  "Bałtykiem" a "Pacyfikiem" mija mnie merc. Kierowca przez otwarte okno: 
"dzień dobry! ile pan tak biega codziennie kilometrów? Mówię kłaniam się i zgodnie z prawdą - zależy od dnia i humoru. 
"No, ale tak średnio?" 
Średnio odpowiadam pięćdziesiąt, sześćdziesiąt kilometrów tygodniowo. 
" Oooo! to sporo. Zazdroszczę"
Pożyczyliśmy sobie miłego dnia i "na okrągło" poleciałem w bialskie pola;) Jedna pętla za Sanktuarium Krwi Chrystusa i Aleją Brzozową powrót. 
Przetestowałem nowy zegarek, który odebrałem w ramach reklamacji na dystansie osiemnastu kilometrów;) Kiprun 500 gra i buczy:) Szybko łapie sygnał GPS. Jest lekki i jak dla mnie ma wystarczającą ilość bajerów;) Do tego konkurencyjna cena to bardzo ważny plus:)
Było świetnie! Chociaż muszę przyznać wkładka w prawym bucie chciała mi popsuć humor he,he... Zaczęła mnie trochę obcierać:( Ale dałem radę! Dawno już nie biegałem w Fastach i zapomniałem zmienić wkładki. Oryginalne są do bani;) Nie wiem tylko dlaczego problem dotyczy prawej stopy?:( Może mam zdeformowaną przez dwadzieścia lat szybszego przebierania nogami? Z drugiej strony w innych butach nie mam tego problemu i w Fastach jak zmienię wkładki też nie. 

Cytat dnia:
„Im wyższy postawisz sobie cel, tym bardziej będziesz samotny.” Ryszard Kapuściński

Przysłowia:
„Na świętą Zofiję deszcz po polach bije”
„Gdy w Zofię zboże do pasa, na zimę chleb i okrasa”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13