"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 16 maja 2020

crossowe...

                      po mało uczęszczanych ścieżkach na "Bałtyku" dla urozmaicenia;) W sumie to przydałby się jakiś bieg przełajowy w kalendarzu imprez po powrocie do normalności. Lubię cioranie po wertepach i krzaczorach. 
Dziś była namiastka, ale trochę pohasałem sobie;) 
Sobota ostatni dzień mojego tygodnia z dyszką na liczniku. W całym minionym tygodniu pięćdziesiąt osiem kilometrów biegiem w czterech wyjściach i trzydzieści wychodzonych:)
W kalendarzu świąt nietypowych dzisiaj Międzynarodowy Dzień Whisky;) a wczoraj był Międzynarodowy Dzień Pończoch Nylonowych:)
 Idąc tropem bielizny;) dowcip biegacki he,he..
Mąż wrócił wcześniej do domu, gdy kochanek nie zdążył wyjść od żony. Ta nerwowo radzi mu by uciekał przez okno.
– Nie wygłupiaj się, nie dość, że jestem nago, to jeszcze pada deszcz. Ale rozejrzawszy się widzi, że ulicą biegnie grupa maratończyków. Postanowił do nich dołączyć. Jeden z biegaczy pyta „nowego zawodnika”:
– Koleś, ty zawsze biegasz bez kostiumu?
– Tak, w ten sposób znakomicie się dotleniam.
– Rzeczywiście.
– A czy zawsze biegasz z prezerwatywą.
– Nie. Odpowiada zawodnik.
– Tylko wtedy gdy pada deszcz. 

 
„Ze szczęściem cza­sami by­wa tak jak z oku­lara­mi, szu­ka się ich, a one siedzą na nosie.” Phil Bosmans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13