"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 13 maja 2020

mały jubileusz...

                                           mam dzisiaj:) Dokładnie trzynaście lat temu w Święto Matki Bożej Fatimskiej zadebiutowałem na królewskim dystansie. 
13 maja 2007 roku w Łodzi na 4Mbankmaraton przebiegłem swój pierwszy  maraton. Niezapomniane było to przeżycie!  

Do tej pory na koncie mam dwadzieścia jeden "normalnych" maratonów;) trzy kaliskie setki i dziesięć krótszych biegów ultra. 
Trzynastego maja 2010 roku "stuknęło" mi też przebiegnięcie 10.000km - udokumentowanych w dzienniczku biegowym.
2020 rok jest dla mnie szczególny, bo w tym roku obchodzę dwudziestolecie  mojego biegania:)) To na tyle historii;)
Dziś jubileuszowo pobiegałem sobie tam gdzie przed laty przygotowywałem się i marzyłem, aby zostać maratończykiem. 
https://www.relive.cc/view/v1OwMmo79Eq
 Fajnie było! Powspominałem stare dobre czasy. Ileż to już minęło czasu, ile to kilometrów mam już w nogach. Najcenniejsze to oczywiście dwudziestoletnie doświadczenie, chociaż cały czas wciąż się uczę czegoś nowego;) Każde wyjście nawet na tę sama trasę jest inne. Inna aura, inne samopoczucie i zawsze jest coś nowego tylko trzeba się rozglądać he,he... 

Cytat dnia

„Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą.” Św. Augustyn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13