"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 20 maja 2020

zawsze...

"Pij tam, gdzie pije koń. Koń zepsutej wody nie będzie pił nigdy. Pościel zaścielaj tam, gdzie kładzie się kotka. Jedz owoc, który je robak. Spokojnie bierz grzyby, na które siada meszka. Sadź drzewo tam, gdzie ryje się kret. Dom stawiaj na tym miejscu, gdzie wygrzewa się żmija. Studnie kop tam, gdzie w upał gnieżdżą się ptaki. Kładź się i wstawaj z kurami, a złote "ziarno" dnia będzie Twoje. Jedz więcej zielonego, a będziesz miał mocne nogi i serce wytrwałe, jak u zwierza. Częściej pływaj, a będziesz czuł się na ziemi, jak ryba w wodzie. Częściej patrz w niebo, a nie pod nogi, i myśli Twoje będą jasne i lekkie. Więcej milcz niż gadaj, a w duszy Twojej zapanuje cisza, i duch będzie pokojowy i spokojny." Św. Serafin Sarowski
                         ^^Głos na full^^  
A biegaj? Chyba... kiedy chcesz, jak chcesz i gdzie chcesz, z Kim chcesz, albo sam;)
W myśl tej zasady;) nogi mnie dzisiaj poniosły w kierunku Alei Brzozowej. Potem przez Lasek Wilka w bialskie pola.
Cudowna aura! Piękna majowa pogoda! Wszędzie zielono, ciepło i słonecznie:) Zrobiłem rundę za Sanktuarium Krwi Chrystusa i pomyślałem szkoda wracać;) Wtedy poniosło mnie wcale na najkrótszą drogą he,he... na "Bałtyk" Niewiele brakło, a na dwudziestego byłaby dwudziestka;) 
Ta pora roku jest cudowna. Długi dzień, bo widno robi się już po czwartej:)) a ściemniać zaczyna po dwudziestej. Świeża, bujna zieleń z ogromem kwiecia na drzewach, krzewach i wśród traw. Rewelacja! 
Uwielbiam takie szybsze przebieranie nogami. Bez pośpiechu, planu, po prostu beztroskie hasanie;)
Cytat dnia
„Zawsze jest odpowiednia chwila, żeby żyć.” (anonim)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13