"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 22 maja 2020

ej...

          ludzie! Czyżby ta zaraza naprawdę wyrządziła  najwięcej szkody w umysłach;) Ledwo ruszyłem zauważyłem lecącego z przeciwka biegacza. Mimo siwych włosów nigdy nie czekam, aż młodszy podniesie dłoń w biegowym pozdrowieniu lub tylko rzuci - cześć!!!. Dlatego najczęściej z uśmiechem na twarzy pierwszy pozdrawiam:) Teraz było podobnie. Niestety młody biegacz, może trzydziestolatek popatrzył jakbym Mu zabił teściową grabiami he,he... 
Po kilkuset metrach patrzę leci jeszcze jeden trochę młodszy. Przyznaję pomyślałem: no nie teraz poczekam;) Ale nie wytrzymałem i znów pierwszy podniosłem dłoń mówiąc - cześć biegaczu!!  Skrzywił się jak sr....y kot na puszczy:( I ani be, ani me, ani kukuryku. Nie wyglądali na początkujących, Którzy jeszcze nie znają biegowego savoir-vivre.
P.S. Nie biegli z prędkością światła i nie możliwe, żebym był entym napotkanym biegaczem;) Cóż świat schodzi na psy.

Długo myślałem co może być powodem ignorowania biegacza przez biegacza? Przecież akcja wywołuje reakcje. Gdybym nie zrobił pierwszego "kroku" to pal licho. 
Chyba, że... Tacy "profesjonaliści" nienagannie ubrani od stóp w markowe ciuchy nie mogą się zniżyć do poziomu dziadka w butach z decathlonu, koszulce z lidla, w czapce i portkach z bazaru hi,hi... Pewnie tak! Musi to być wyjątkowa kasta he,he... 
Honor rodziny na szczęście uratowała *Boża Krówka* :) Która prawie pod samym domem moje pozdrowienie "witaj Biegaczko" odwzajemniła czarującym uśmiechem:))
Dzisiaj miał być kolejny rekonesans ścieżek wzdłuż Stradomki i Warty. Tym razem nie w kierunku JPII, ale do Dębowej. Odłożyłem jednak "wyprawę", bo nie po drodze mi jakoś było;) Zawsze ufam swojej intuicji. Jak na coś nie mam ochoty, coś mi nie pasuje odpuszczam - nic na siłę.
Nie mogłem się też dziś zdecydować:( tu nie, tam nie... Wreszcie przypominało mi się, że przez tego świrusa  wirusa zaniedbałem przebieżki. W planie po zimie były akcenty, lecz wyszło jak wyszło.
Gdy nie wiadomo gdzie to zawsze może być "Bałtyk". Obleciałem "Pacyfik" i "Adriatyk" po czym na łące przy "Bałtyku" zrobiłem serie dziesięciu przebieżek. I to było to czego było mi potrzeba he,he...
https://www.relive.cc/view/vevYVrQgdJO
To było rewelacyjne bieganie. Najpierw spokojne tuptanie, a potem szybko wolno, szybko wolno... Świetnie odmuliłem się i  przewentylowałem płuca;) 

Cytat dnia:
"Prawie cała tajemnica wielkich dusz kryje się  wtym słowie *wytrwałość* - Wiktor Hugo
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13