"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 27 maja 2020

trwa...

...(Move Week) to kulminacyjne wydarzenie promujące kampanię NowWeMove. Kampania ta ma wyraźnie postawiony cel: zwiększenie liczby aktywnych fizycznie Europejczyków o 100 milionów do końca 2020 roku! Mnie zachęcać nie trzeba;) 
Zresztą sam na co dzień propaguje i promuje bieganie jako najprostszą formę aktywności fizycznej:) 
Biegam w miejscach publicznych. Niektórzy mi zazdroszczą regularnych treningów.  Inni narzekają, że wpędzam Ich w poczucie winy he,he... Ale są też Tacy Których "zaraziłem" pasją szybszego przebierania nogami:) Zdarzają się również osoby, Które twierdzą, że moje tutaj pisanie jest dla Nich motywacją. 
Dzisiaj wymyśliłem dwie pętle dookoła domu i serie dziesięciu podbiegów. Podbiegi były kapitalne, bo niedawno skoszono trawę i woń świeżego siana  przypomniała mi zapachy dzieciństwa:))
Obstawiałem dyszkę, ale wyszła jedenastka. Co tam! biegania nigdy nie jest za wiele;)
News z ostatniej chwili!!! Rząd ogłasza zniesienie kolejnych obostrzeń. Szykuje się sporo zmian. Najważniejsze, że od najbliższego weekendu nie trzeba będzie nosić maseczek na otwartej przestrzeni z zachowaniem dwumetrowego dystansu. I... będą dopuszczalne zgromadzenia do 150 osób! Czyżby powoli miały wracać do kalendarza małe, kameralne imprezy biegowe? 
https://www.relive.cc/view/vXOd3yKo8kv
Cytat dnia:
„Nie ma zbyt wiele czasu, by być szczęśliwym. Dni przemijają szybko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpisujemy marzenia, a jakaś niewidzialna ręka nam je przekreśla. Nie mamy wtedy żadnego wyboru. Jeżeli nie jesteśmy szczęśliwi dziś, jak potrafimy być nimi jutro?” Phil Bosmans
 
„W każdym nor­malnym człowieku tkwi sza­leniec i próbu­je wy­dos­tać się na zewnątrz.” Terry Pratchett 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13