"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 29 maja 2020

napisał...

                        jaro109 na maratonypolskie.pl wypowiedź z wywiadu jakiego minister sportu Danuta Dmowska-Andrzejuk, udzieliła Polskiej Agencji Prasowej:
"Od 30 maja będzie możliwość organizacji wszystkich wydarzeń sportowych do 150 osób, ale na razie bez udziału publiczności. Uczestnicy takich imprez, np. biegowych czy rowerowych, nie będą musieli zasłaniać ust i nosa, nie będzie także obowiązku zachowania dystansu społecznego, choć oczywiście jest to zalecane"

LINK: https://www.maratonczyk.pl/109-bieganie/18209-od-30-05-20-mozliwosc-organizacji-biegow-na-150-osob-
... światełko w tunelu?
Zobaczymy! Trzeba "trzymać parę pod kotłem", czyli trenować, bo a nuż he,he... 
Dzisiaj po dniu wolnym jedenastka BNP:) A w zasadzie sprawdzenie kolanka.
Przedwczoraj na prostej drodze w trakcie spaceru po południu w lewy staw kolanowy "wszedł" mi taki ból, że nie byłem w stanie iść nie kulejąc:( Wieczorem smarowanie żelem co to o pies jednej Pani nie lubi;) Ale wczoraj rano nie puściło. Ponowne smarowanie, potem półgodzinne majtanie nogami;) Wieczorem znów smarowanie i rowerek stacjonarny. Dziś rano smarowanie, majtanie, potem spacer i po południu bieganie sprawdzające. Wyszło rewelacyjnie:)) Dało się biegać! Mało tego nóżka podawała kapitalnie i dopiero na koniec pod samym domem coś tam poczułem. Czyli muszę przez pewien czas regularnie porowerować bez obciążenia i pomajtać nogami. Dla mnie to świetne leczenie ruchem:)

Cytat dnia:  

„Gdy zamykają się jedne drzwi do szczęścia, otwierają się inne; ale często tak długo patrzymy na zamknięte drzwi, że nie dostrzegamy tych, które zostały otwarte.” Helen Keller

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13